Forum www.varangianguard.fora.pl Strona Główna www.varangianguard.fora.pl
Forum Klubu Gier Bitewnych Varangian Guard przy Miejskim Ośrodku Kultury w Kędzierzynie-Koźlu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rybnik 29.03.2014

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.varangianguard.fora.pl Strona Główna -> Rozpiski
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
palen




Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:31, 19 Mar 2014    Temat postu: Rybnik 29.03.2014

Siemka.

W związku z turniejem chciałem pokazać swoje propozycję rozpisek, żebyście mogli je skrytykować w wolnej chwili Smile

Pierwsza:

1 Master @ 188.0 Pts
General; Lance; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Cloak of Twilight [50.0]

1 Dark Pegasus @ [50.0] Pts

1 Master @ 169.0 Pts
Lance; Sea Dragon Cloak; Battle Standard
Armour of Destiny [50.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

35 Witch Elves @ 400.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard
Gleaming Pendant [5.0]

29 Har Ganeth Executioners @ 400.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Draich Master @ [10.0] Pts

8 Cold One Knights @ 315.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]

1 Dread Knight @ [10.0] Pts
Heavy Armour; Shield

9 Cold One @ [0.0] Pts

5 Doomfire Warlocks @ 125.0 Pts
Magic Level 2

5 Dark Steed @ [0.0] Pts

Models in Army: 79


Total Army Cost: 1597.0


Druga:

1 Death Hag @ 315.0 Pts
Cauldron of Blood; Frenzy; 2ndWeapon; Battle Standard; Cry of War

1 Cauldron of Blood @ [190.0] Pts

2 Witch Elf crew @ [0.0] Pts
Frenzy; 2ndWeapon

1 Sorceress @ 80.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Dark Magic

31 Witch Elves @ 397.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]

1 Hag @ [10.0] Pts

14 Darkshards @ 192.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield; Musician

9 Cold One Knights @ 350.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]

1 Dread Knight @ [15.0] Pts
Heavy Armour; Shield
Ironcurse Icon [5.0]

10 Cold One @ [0.0] Pts

1 Reaper Bolt Thrower @ 70.0 Pts

2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour

1 Reaper Bolt Thrower @ 70.0 Pts

2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour

5 Doomfire Warlocks @ 125.0 Pts
Magic Level 2

5 Dark Steed @ [0.0] Pts

Models in Army: 67


Total Army Cost: 1599.0

Co o nich powiecie ? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Apok
Bandzior



Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Czw 9:51, 20 Mar 2014    Temat postu:

Widzę że totalnie olewasz magię na bohaterach, i słusznie.
Mając Warlocków będziesz miał odpowiednią siłę czarowania na te punkty. Opcja nr 1 z 2x Master z Płaszczem i AoD do mnie bardziej przemawia. Opcja z kotłem może być lekko ryzykowna... ale ja jestem warzywem.. o tym musicie PamiętaćSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cobra651
Administrator



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Nie 10:50, 23 Mar 2014    Temat postu:

Witaj

Grałem podobna rozpą do rozpy nr 1 i Ci powiem tak, na te punkty i ograniczenia, generał i BSB musi gdzieś siedzieć. Pamiętaj, że tam jest B&G i armia która będzie miała działa, czy inne maszyny będzie ci na nich polować w pierwszej kolejności, jeśli będą się bawić w kowboji. Egzeki są fajne, jeśli idzie w nich witchka z witchbrewem, wtedy mają jakieś szanse powalczyć, bo mają po dwa ataki. Druga sprawa, mają dość słaby pancerz, a na te punkty utrata kilkunastu nim dojdziesz do pozycji wroga, jest bardzo odczuwalna, w kombacie. Potrzebują też +1ld, a ich KB nie zawsze się sprawdzi. Witchki są ok na te punkty, bo ich zadaniem jest ginąć, nawet jak są przerzedzone, dojdą i wyjdą najczęściej z drugiej strony regimentu wroga. COK są nie docenione w tej edycji, ale ja uważam że na te punkty, są bardzo nieprzyjemną jednostką dla wroga. Dobry save, wysoka inicjatywa i mocne pierdolnięcie, do tego dwa ataki z dołu, to potencjał z którym wróg się musi liczyć. Trudniej cie złapać niż egzeków, a jak wrzucisz do nich hero ze stubbornem, robią sie groźni. Mając warlocków nie musisz się teoretycznie przejmować antymagią, ale nie jest tak do końca, bo masz ich tylko 5, wiec musisz ich pilnować, aby ci za szybko nie spadli, bo ward jest fajny, ale zawsze można go nie zdać. Ja uważam że na te punkty DE powinny wykorzystać swoją mobilność, która jest mega upierdliwa dla przeciwnika. No i magia Dark też wcale taka głupia nie jest z bonusem 1+ do casta, co może być albo nie być w fazie magii.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.varangianguard.fora.pl Strona Główna -> Rozpiski Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin