Forum www.varangianguard.fora.pl Strona Główna www.varangianguard.fora.pl
Forum Klubu Gier Bitewnych Varangian Guard przy Miejskim Ośrodku Kultury w Kędzierzynie-Koźlu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Haja na Grubie Knurów 23 listopada

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.varangianguard.fora.pl Strona Główna -> Ustawki / Turnieje relacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cobra651
Administrator



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Sob 16:11, 16 Lis 2013    Temat postu: Haja na Grubie Knurów 23 listopada

Klub WFB Schwarze Pferd we współpracy z MOSiR Knurów, zaprasza na turniej WFB klasy lokalnej:



Haja na Grubie!
Czorny Wongiel - Krew Śląska!



Haja Reloaded, czyli spotkanie Hajerów na wcześniejszych emeryturach.
Gramy na 2.1k PKS coby fedrować rozpy na Miszczostwa Podbeskidzia.


Kiedy?
23 listopada 2013r.
Rozpoczęcie bitew o godz. 10:00, jednak osoby biorące udział w turnieju prosi się o dotarcie na godz. 9:30.

Gdzie?
Hala sportowa MOSiR Knurów osiedle Szczygłowice ul. Sztygarska
Opis dojazdu zamieszczam na końcu posta.

Jaki format turnieju?
2100pkt.

Zgłoszenia:
Termin zgłoszeń i wysłania rozpisek (html lub PDF jako wydruk z AB, ew. text summary) upływa 21 listopada, godz. 24:00 na adres: [link widoczny dla zalogowanych]
Zgłoszenia podawane w postach lub bez wysłanej rozpiski mogą zostać zignorowane.
Zgłoszenie powinno zawierać: imię (ew. ksywę) oraz nazwisko. Dodatkowo pożądane jest wpisanie klubu i miejscowości oraz numeru do szybszego kontaktu (gg lub kom). Numeru Gracza (ID) ze strony Polskiej Ligi WFB nie wymagam.
Przypominam że 'zgłoszenie' = 'mail z rozpiską wysłany do mnie'.
Wszystkie zgłoszenia zostaną potwierdzone mailowo.

Limit miejsc:
32.

Wstęp:
Za udział w turnieju pobierane jest od gracza 10zł.
Widzowie również są mile widziani - dla nich wstęp wolny.

Nagrody:
Pracujemy nad tym - najpewniej będą to:
Top3 dyplomy i trofea.
Top1 bona na czorne złoto.
Losowane bony dla 2-3 innych Graczy.

Zasady turnieju:
Turniej klasy lokalnej, single. Zasady turnieju zgodne z 8 edycją.
Rozpiski jawne, ułożone wg. zasad Polish Komp Score. .
Dodatkowo obowiązują aktualne oficjalne erraty / FAQ i polskie uściślenia sędziowskie.


Stoły i makiety:
Gramy na stołach 72x48 cali.

Progi punktowe:
Co 160pkt.

Bonusy małych punktów:
100pkt za generała, 100pkt za BSB, 25pkt za inne sztandary, 50pkt za zabicie lorda/bohatera przez czempiona w pojedynku. Bez ćwiartek.

Scenariusze:
1. Meeting engagement.
2. Blood ang Glory.
3. Battleline.

Zasady doboru przeciwników:
Według metody Szmyta z widełkami, czyli: przed rozpoczęciem turnieju zgłoszeni gracze utworzą listę wg. pozycji w Polskiej Lidze WFB. Przy czym kolejność zostanie odwrócona - osoba najniżej w rankingu będzie pierwsza na liście.
Po oficjalnym przywitaniu, osoby z utworzonej wcześniej listy kolejno będą wybierać sobie przeciwnika z którym stoczą pierwszą bitwę. Wybierający będzie miał do dyspozycji listę ze zgłoszonymi i obecnymi graczami.
Po pierwszej bitwie zostanie utworzona lista wg. liczby punktów w systemie 20:0 zdobytych w pierwszej bitwie w której osoba z najniższą liczbą punktów znajdzie się na początku listy i tym samym ona zacznie wybór kolejnego przeciwnika. Gracz wybierający będzie mógł wyzwać na bitwę osobę która ma maksymalnie 10pkt więcej od niego. Rewanżów nie gramy.
Sytuacja zostanie powtórzona przed trzecią bitwą.
W każdym wypadku i przed każdą bitwą osoba wybierająca będzie miała nieprzekraczalną granicę 1,5-rej minuty na wybór przeciwnika. W innym wypadku zostanie pominięta i otrzyma 2 ujemne punkty.

Ilość bitew:
Gramy 3 bitwy, każda 6 tur lub wypełnienie zasad scenariusza lub koniec czasu przeznaczonego na bitwę.

Plan bitew:
9:30 - 10:00 zapisy, przywitanie i dobór graczy
10:00 - 12:45 I bitwa
13:00 - 15:30 II bitwa
15:45 - 18:30 III bitwa
18:30+ - ogłoszenie wyników.

Tereny.
Póki co, wszystkie tereny losowane.
Przed rozstawieniem gracze określają typ danego terenu (chyba że jest to mystical - wtedy dopiero po wejściu do lasu czy rzeki rzuca się na rodzaj).
Na ten przykład: mamy na stole górkę, otwieramy książkę i losujemy: 1-anvil of vaul, 2- scree slope, 3-temple of skulls, 4-6 normalna górka 1- lub 2-poziomowa (zalezy od modelu).


Inne, duże punkty:
- malowanie: 0 - 2 pkt (1 pkt - 50% armii pomalowanej; 2 pkt - 100% armii lub 100% bez pojedynczych modeli nie będących bohaterami)
- estetyka: 0 - 2 pkt (1 pkt - modele pomalowane więcej niż 3 kolorami z widocznymi cieniami oraz pomalowanymi wszystkimi większymi detalami; 2 pkt - modele ładnie pomalowane z wszystkimi detalami oraz tworzące zgraną całość w armii)
- konwersje: 0 - 2 pkt
- podstawki: 0 - 1 pkt
- holy shit! (ogólne, bardzo pozytywne wrażenie całej armii lub kilka modeli zapierających dech w piersiach): 1 pkt
- komplet: kostki, armybook (brak w sytuacjach spornych będzie powodował rozstrzygnięcie kwestii na korzyść przeciwnika), znaczniki i miarki, dodatkowy las dla WE: 0 - 2 pkt

Punkty duże ujemne:
- worst play - za przeciąganie bitew, wykłócanie się, chamskie odzywki i złośliwe overguessy a także inne, niegodne Gracza zachowania. Przy przeciąganiu bitew należy takiego gracza zgłosić najpóżniej 30min przed planowanym zakończeniem bitwy- wykłócanie się 5min przed końcem i zakończenie bitwy po wyznaczonym czasie będzie skutkowało minusowymi punktami dla obu graczy: do -3pkt
- modele nie przypominające tych używanych w bitwach (tzw. 'proxy'): do -2 pkt

Dodatkowe informacje:
- przy zapisach każdy gracz dostanie swoją rozpiskę - można więc przyjechać bez,
- turniej zostanie zgłoszony do Polskiej Ligi WFB,
- w wypadku nieparzystej liczby graczy, przed rozpoczęciem wybierania przeciwników metodą Szmyta zostanie przeprowadzone losowanie gracza który będzie pauzował - w kolejnych bitwach będzie to gracz z najmniejszą zdobytą ilością punktów; 'baje' za 14, 13, 12, w kolejnych bitwach
- żeby otrzymać punkty za estetyke, należy posiadać co najmniej 1pkt za malowanie
- organizator postara się dotrzymanych godzin trwania bitew i planowanego zakończenia - proszę o nie spóźnianie się i o współpracę


Edit:


Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji powyższego regulaminu, oraz do jego zmiany w dniu turnieju.


Na możliwe pytania będę czekał tam gdzie zawsze lub kierować na [link widoczny dla zalogowanych]

Zapraszamy!

Dojazd:
Możliwy w dwojaki sposób:
- samochodem, według podanych niżej map. O ile do Knurowa trafić raczej prosto to ze znalezieniem osiedla Szczygłowice i tamtejszej hali sportowej z basenem mogą być problemy to proszę zajrzeć na poniższe mapy.
- autobusem, linie:

194 start z: 'Gliwice plac Piastów'

710 start z: 'Gliwice plac Piastów'

47 start z: 'Zabrze Goethego'

Godziny odjazdów sprawdzić sobie tutaj:KZK GOP. Autobus linii 120 z Katowic w soboty niestety już nie kursuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Apok
Bandzior



Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Sob 22:50, 16 Lis 2013    Temat postu:

Ja mam wolne jużVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Apok
Bandzior



Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Sob 16:23, 30 Lis 2013    Temat postu:

Witam, post pod postem, ale co mi tam...

Pojechałem na Haje Kózkami, w składzie: Duży szaman do walki(Domena Bestii, Miecze ws10 talizman z 4+ magicznej ochrony oraz Fetysz z drzewa wisielca) BSB 206 (2+ pancerz oraz +1 do siły dla całego oddziału) Mały szaman z bestią, zwojem rozproszenia i pierścionkiem z kulą ognia. 47 Gorów z drugą bronią, 3x5 Ungorów harcowników, 3 rydwany, 35 Bestigorów, 2x 5 harpii w zwiadzie, i Razorgor.

Specyfiką Haj jest to że osoby najniżej klasyfikowane wybierają swoich przeciwników, a że ja gram Bestiami, każdy brał mnie od razu licząc na łatwą wygraną, wszak bestie są cienkie jak barszcz. I tak oto jako pierwszy wybrał mnie Kuba i jego Kawaleryjskie imperium.

I bitwa: BOC vs EMP 13:7
Duży czarodziej z taką samą domeną jak ja. Mistrz zakonu z Runefangiem, czołg, 2x Demigryfy, kawaleria, dzida laserowa włócznicy.
Ogólnie Kuba grał bardzo asekuracyjnie, i próbował mnie rozstrzelać pociskami magicznymi, co mu się po części udało, gdyż straciłem rydwan i świniaka, zanim mag się nie wysadził i nie złapałem harpiami Lumiarka. Kiedy to zrobiłem (i zatrzymałem czołg) ruszyłem do przodu, wbijając się rydwanami w Bok Demisi, i grzęznąc w nich. Kuba wpadł 6 rycerzy w moje gory, które ustały i zjadły rycerzy, a 3 demigryfami wpadł w 30 Bestigorów, które posiekały je na KFC. Po czym w mojej turze zaryzykowałem 13 testów Na niebezpieczny teren i wpadłem w bok klocka 13 rycerzy z całą kadrą prócz maga, który gdzieś tam z tyłu stał. Straciłem 2 Bestigory, w wyniku testów, czempion przegrał wyzwanie z mistrzem zakonnym, a Mój Szamanator wrzucił na siebie czar nr 5 z Domeny bestii, i z 6 ataków z siła 7 zabił 5 rycerzy, bestigory zostawiły BSB i 2 rycerzy. Test oblany, BSB ginie, koniec gry. 13:7 dla mnie, straciłem 3 rydwany jedne harpie i 2 ungory. Kubie został czołg, i 20 włóczni resztki rycerzy i 1 demiś.

Po raz kolejny zostałem wybrany jako pierwszy, tym razem przez Butana i Jego radosny DOC. Tutaj był scenariusz Blood and Glory, i dostałem maskę w 1 turze:)

2 bitwa: BOC vs DOC 0:20
Co tu dużo pisać, porównując nasze doświadczenie w WFB przychodzi mi na myśl cytat z Cygnusa, MUDa w którego długo grałem, mianowicie "Butan przypomina budową ciała CZOŁG!" a ja jestem "Apok to piórko, dmuchniesz i zniknie" Smile I tak było, wpuściłem zdradę, która blokuje BSB i każe używać najniższych wartości zdolności przywódczych i Bestigory z Generałem zwiały za stół, normalnie byłby cal od ale skoro byłem w hordzie zahaczyłem o gory, i teleport:) GG i idziemy jeśćSmile

I znów zostałem wybrany jako pierwszy, tym razem przez Jonasza i jego WoC. Armię Kofty najlepiej opisuje kawałek: http://www.youtube.com/watch?v=mJooNBf0Lfw ]:-> Latający DP Slaanesha, BSB z 1+/3++ wardem z przerzutem gał, Mag metalu, 2x3 Juggery, 3 rydwany 2xmaruderzy na koniach.
Zacząłem pierwszy, podstawiłem harpię pod noski Jurków, strzeliłem dzidą w DP który zdał warda... Jurki Poleciały za harpiami, jeden za stół drugie zderzyły się z murem. DP coś tam podleciał i zamiast nawalać jak na DP przystało, rzucał wahadełko z cienia... Gej:D w mojej... Szarża na jurki zablokowane o mur rydwanem i pumbą. Obie doszły, Jurki ustały na 3, ale się nie obróciły... ]:-> Magia nieskuteczna, gdyż rzucając z 2óch kości klątwę na DP trace 3 poziomy... Jonasz rozwala sobie rydwan próbując szarży przez DT na skirmishe Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy Zapomina wyjść jurkami zza krawędzi, rydwanami podjeżdża na zasięg szarży Gorów... co też robię rozwalam rydwan, wpadam w drugi z Overruna, Szarża Magiem lordem w jego hero maga.... który ma 1+ sv ale wbitą ranę z miscasta. Przegrywam, i stoję. Jonasz leci DP i znów czaruję, jakieś voodoo na szamana zamiast an bestigory. Przeganiam rydwan i wpadam w Jurki, które rozwalam, Rydwan się nie pozbierał do końca gry:D Szarża rydwanem w tył DP, nic, Rydwan do piachu. W jego znowu smyranie, i w mojej ostatniej, szarża Bestigorami w DP, niestety ustał, zabijam maga, moim lordem do Bicia.... żal.pl i ostatecznie 13:7. Straciłem 3 rydwany 2x harpie i ungory x1 Jonasz 3 rydwany jurki 2x marudy, którzy zostali odpinballowani przez ungory, ale to mało istotne:D

Koniec końców 15 miejsce na 21, ponieważ hobbystykę possałem... tak, ja... Co bym zmienił? Duży szaman won, i wpada byczuś Very Happy Zmniejszam gory i bestigory, usuwam BSB 206 i wpadają minoski:D
Granie Bestiami daje dużo frajdy, a każde zwycięstwo cieszy podwójnie:d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.varangianguard.fora.pl Strona Główna -> Ustawki / Turnieje relacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin