Forum www.varangianguard.fora.pl Strona Główna www.varangianguard.fora.pl
Forum Klubu Gier Bitewnych Varangian Guard przy Miejskim Ośrodku Kultury w Kędzierzynie-Koźlu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DMŚ 2011

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.varangianguard.fora.pl Strona Główna -> Ustawki / Turnieje relacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cobra651
Administrator



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Nie 22:27, 06 Lut 2011    Temat postu: DMŚ 2011

Panowie, wielkimi krokami zbliżają się Drużynowe Mistrzostwa Śląska 2011, których kolejna odsłona jest 12-13 marca 2011 roku. Ponieżej wklejam informacje organizatorów:

WARHAMER FANTASY BATTLES
DRUŻYNOWE MISTRZOSTWA ŚLĄSKA 2011
- Konwent Fantastyki "Grojkon"

DATA: 12-13 Marzec 2011


Po raz piąty już otrzymujecie od nas zaproszenie do udziału w konwencie fantastyki Grojkon, który w tym roku także odbywa się w Bielsku-Białej. Od początku tej imprezie towarzyszyły turnieje gier bitewnych i tym razem nie może być inaczej. W tegorocznej edycji konwentu chcemy razem z wami kontynuować tradycję goszczenia w naszych salach konwentowych eventu jakim są Drużynowe Mistrzostwa Śląska WFB.
Wraz z klubem „Ósma Bila”, który razem z nami zaangażowany jest w organizację tego turnieju zapraszamy do spędzenia czasu na grze w ten weekend właśnie na Podbeskidziu. Polecamy zebrać znajomych graczy i wystawić drużynę. Jeśli nawet nie czujecie się „silni” w grze turniejowej to jak zawsze zapraszamy dla samej rozrywki – właśnie dla takich graczy mamy przygotowane nagrody losowe i całokształt otoczki konwentu.
Skorzystajcie z bonusów jakie daje konwent – macie na miejscu masę atrakcji z których można będzie skorzystać po zakończeniu bitew, takich jak konkursy, prelekcje czy seanse filmowe. Plus jest zawsze możliwość ciepłego posiłku i noclegu . Oczywiście impreza trwa od piątku do niedzieli bez przerwy – więc jak ktoś nie potrzebuje dużo snu to miejsce idealne dla niego
Do dyspozycji oddajemy Wam salę w której przez 3 dni non-stop będą trwały rozgrywki w przeróżnych systemach bitewnych. Jesteśmy przygotowani przyjąć ponad 100 osób – pomóżcie to miejsce wypełnić!

To jest nasze zaproszenie – gościć Was to będzie zaszczyt. Liczymy na przyjazd!

W imieniu całej ekipy Grojkonowej
oraz graczy WFB z Bielska-Białej i okolic
Roman Cupek

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

I. Podstawowe informacje

Data: 12-13 Marzec 2011 (sobota-niedziela)
Miejsce: Zespół Szkół Technicznych i Handlowych im. Franciszka Kępki; ul. Józefa Lompy 11; Bielsko-Biała
Strona internetowa: [link widoczny dla zalogowanych]
Godziny rozpoczęcia gier: Sobota: 10:00 (rejestracja startuje od g. 9:00); Niedziela: 10:00
Planowane zakończenie: Niedziela - ok. g. 16:30
Format: 2400 pkt, drużyny 5-cio osobowe, z ograniczeniami EURO
- Armie w ramach drużyny nie mogą się powtórzyć
Rundy: 5 Bitew (3 w sobotę, 2 w niedzielę)
Wpisowe: pełna akredytacja konwentowa - 30 zł / 10 euro (dokładne wyjaśnienie w punkcie III)

Nagrody:
** Zwycięska drużyna otrzymuje tytuł Mistrzów Śląska 2011!! W to oczywiście włączamy chwałę, sławę, gratulacje, a jako dobrze pójdzie to i ładne hostessy.
Otrzymuje też ona bony na zakupy produktów Games Workshop o łącznej wartości 60% puli nagród.
** Będą także dodatkowo losowane nagrody dla graczy (nie całych drużyn), których łączna wartość wyniesie 40% puli nagród. Ilość tych nagród zależeć będzie od frekwencji – więc się postarajmy.

+ Każda drużyna biorąca udział w turnieju wnosi ze sobą 130 zł do wartości puli nagród.
+ Dla każdej z drużyn w sobotę wieczór przewidziany jest także mały, ciepły poczęstunek.

Dodatkowe informacje:
* Drużyny muszą się składać z 5-ciu osób każda. Drużynę na turnieju rejestruje kapitan.
* Aby ułatwić nam przygotowanie do turnieju bardzo zalecana jest prerejestracja. Aby jej dokonać kapitan drużyny przesyła dane graczy (imiona, nazwiska, ID ligowe jeśli posiadają, miejscowość, nazwa drużyny) na adres: [link widoczny dla zalogowanych]
* Opcjonalnie może też zgłosić drużynę podając te same dane na forum w temacie z ogłoszeniem DMŚ: Grojkon.com, Forum Klubu „Ósma Bila”, Forum Sklepu „Gnom”.
* Rozpiski od całej drużyny wysyła kapitan na adres: [link widoczny dla zalogowanych] najpóźniej do dnia 9.03.2011 (środa). Wcześniejsze wysłanie rozpisek jest dodatkowo punktowane!
* Aby wziąć udział w turnieju każdy z graczy musi posiadać pełną akredytację konwentową – najlepiej więc wcześniej samemu zgłosić swój udział w konwencie i dokonać przedpłaty – można to zrobić pod adresem: [link widoczny dla zalogowanych]
Przy wykupywaniu akredytacji można również opłacić dla siebie posiłki na konwencie.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

II. Side Events

Jako że turniej rozgrywany jest na konwencie trzeba to w pełni wykorzystać i dlatego też przygotowujemy dwie dodatkową atrakcję eventową:
- w piątek odbędzie się wieczorny turniej gry Warhammer Fantasy Battles na 2500 pkt, z założeniem wykorzystania wszystkich obecnych zasad Ósmej Edycji wydanych przez Games Workshop bez dokonywania zmian czy cięć.
Wiemy jak to brzmi dla zaawansowanych turniejowo graczy, ale proszę i tak zajrzeć na ogłoszenie o tym turnieju – proponujemy wam trzy bitwy w miłej atmosferze, dla lubiących tę wersję, a z nagrodami tylko losowanymi – tak by łatwiej było się skusić na ten format. Turniej startujemy o 19:00. Zapraszamy!!
(ogłoszenie o tym evencie w osobnym temacie)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

III. Koszty turnieju

* Turniej jest częścią konwentu fantastyki „Grojkon”, a więc każdy gracz jest jednocześnie uczestnikiem konwentu. Tym samym koszt turnieju dla Was to opłacenie pełnej akredytacji konwentowej (30 zł).
* Akredytacja pełna uprawnia do noclegu i przebywania na terenie konwentu już od piątku, aż do niedzieli. W ten sposób możecie wykorzystać wolny czas na dodatkowe atrakcje których trochę podczas imprezy będzie.
* Polecamy od razu wykupić taką akredytację i skorzystać z możliwych bonusów: [link widoczny dla zalogowanych]
* Gracze którzy nie mają ukończonego osiemnastego roku życia muszą przy wejściu na konwent okazać zgodę rodziców jeśli chcą zostać na nocleg. Formularz zgody można pobrać ze strony konwentu : [url="http://grojkon.com/download/oswiadczenie.pdf"]http://grojkon.com/download/oswiadczenie.pdf[/url]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

IV. Konkretne ustalenia formatu

* Turniej nasz jest turniejem klasy Drużynowe Mistrzostwa Śląska, rozgrywanym na konwencie „Grojkon 2011”.
* Format punktowy to 2400 pkt. Armia nie może przekroczyć tej wartości.
* W turnieju biorą udział pełne drużyny – armie w ramach drużyny nie mogą się powtórzyć.
* Rozpiski na turniej składamy korzystając z zasad rozgrywek EURO
- link do tych zasad: [link widoczny dla zalogowanych]
* Zostanie rozegrane 5 bitew, systemem szwajcarskim.
* Korzystamy z najnowszych uściśleń GW, LS, FAQów
* Czas każdej bitwy to 180 minut, przy czym w tym czasie gracze są zobowiązani do oddania sędziom wyniki z bitew.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

V. Punktacja

- Punktacja zgodna z EURO (obecnie 150 punktów progi). Obowiązują widełki 35:65 dużych punktów – tzn. drużyna która miałaby zdobyć więcej niż 64 punkty zdobywa 65 niezależnie od liczby uzyskanych punktów, natomiast drużyna która miałby zdobyć mniej niż 36 punktów uzyskuje 35. Nadliczbowe duże punkty brane są pod uwagę tylko w przypadku remisu, w trzeciej kolejności brane pod uwagę są małe punkty

- Każda z armii może zdobyć do 7 punktów w punktacji hobbystycznej(razem 35 na drużynę):
0-2 Przygotowanie do gry :
* 2- posiadanie księgi armii, kostki, miarka, używane templejty, dodatkowy las dla WE bądź obelisk dla BOC (chyba że nie będą ich używać)
* 1 – brak jednego z powyższych
* 0 – brak więcej niż jednego
0-3 Malowanie
* 3 - Liczba niepomalowanych modeli w armii nie przekracza 5 modeli lub 5% wartości armii)
* 2 – Liczba niepomalowanych modeli w armii nie przekracza 10 modeli lub 10% wartości armii)
* 1 – Liczba niepomalowanych modeli w armii nie przekracza 50 modeli lub 50% wartości armii
1 WYSYWIG
* 1 – WYSYWIG na oddziałach
* 0 – brak WYWYWIGu
1 Traye
* 1 – Traye pod wszystkie oddziały piechoty i kawalerii powyżej 10 modeli(wliczając skirmish)

- Dodatkowo jeśli drużyna wysłała wszystkie swoje rozpiski do dnia 9.03 otrzyma 15 punktów.

Łącznie do zdobycia 385 punktów – 325 z bitew, 35 z malowania oraz 15 za rozpiski.

Punkty Karne.
Punkty karne przyznaje sędzia lub organizator turnieju. Są one przydzielane w sytuacjach gdy gracze lamią regulamin turnieju lub też wyrządzają szkody na terenie rozgrywek.
Gracz może w najgorszym wypadku otrzymać niestety dowolną liczbę Punktów Karnych, które są na końcu odejmowane od zdobytych Punktów Turniejowych.
Punkty Karne można otrzymać np. za notorycznie złe wypełnianie kart gracza, za podawanie nieprawdziwych informacji dotyczących przebiegu rozgrywki czy też zasad, trzymanie napojów czy też żywności na stołach bitewnych, spożywanie posiłków w sposób zagrażający czystości, śmiecenie, niekulturalne zachowanie wobec innych czy też spóźnianie się na wyznaczone pory bitew.
W ekstremalnych przypadkach sędzia lub organizator może zdyskwalifikować gracza z turnieju – ale to dotyczy bójek, szkodzenia fizycznego innym graczom lub organizatorom, czy też świadomego niszczenia mienia.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

VI. Harmonogram turnieju

Prosimy o punktualne przybycie na miejsce, co oznacza PRZED godziną 10:00. Jeśli osoby z dalszych okolic miałyby problem z dojazdem na tę godzinę od razu proszę o kontakt, podobnie gdyby pociąg/autobus się spóźniał w dniu turnieju też proszę dzwonić bezpośrednio do organizatora (patrz Kontakt).

HARMONOGRAM TURNIEJU
SOBOTA – 12 marzec 2011
9:00 – Rozpoczęcie zapisów. Drużynę zapisuje kapitan. Przy zapisach należy pokazać rozpiski armii całej drużyny.
10:00 - Koniec zapisów, spotkanie organizacyjne graczy
10:15 - 13:15 - Runda pierwsza
13:25 – 16:25 – Runda druga
16:25 – 17:10 – przerwa posiłkowa
17:10 – 20:10 – Runda trzecia

NIEDZIELA – 13 marzec 2011
10:00 – 13:00 – Runda czwarta
13:10 – 16:10 – Runda piąta
ok. 16:30 - po wstępnym posprzątaniu stołów i części sali zakończenie (wręczenie nagród, zdjęcia)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

VII. Noclegi

Proponowane są przez nas trzy opcje noclegowy dla uczestników turnieju WFB:

- Nocleg „konwentowy” - w jednej z sal szkolnych, potrzebne wyposażenie to śpiwór i karimata. Organizator przygotuje jedną salę tak by była dostępna dla graczy (nie będziecie się „mieszać” z innymi”). Jeśli ktoś nie chce ponosić dodatkowych kosztów to polecamy tę opcję – jest to jedna z zalet organizacji turnieju w ramach konwentu.

- Nocleg w jednym z bielskich schronisk młodzieżowych – dobra i tania opcja. Jednak tutaj trzeba wcześniej dokonać rezerwacji bo z oczywistych względów konwentu będzie obłożenie. Polecamy najbliżej położone schroniska:
* Szkolne Schronisko Młodzieżowe im. Bolka i Lolka, ul. Starobielska 10
telefon: +48 (33)816 74 66 strona: [link widoczny dla zalogowanych]
* Dom Turysty PTTK, ul. Krasińskiego 38
telefon: +48 (33)812-30-19 strona: [link widoczny dla zalogowanych]
W obu przypadkach polecam rezerwacje grupami 3-5 osobowymi.

- Trzecia opcja to skorzystanie z prawdopodobnych ofert naszych lokalnych graczy – a do tego odsyłam do pytań bezpośredni do nich.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

VIII. KONTAKT

Organizator Grojkonowy odpowiedzialny za blok turniejowy: Roman Cupek
mail: [link widoczny dla zalogowanych] lub: [link widoczny dla zalogowanych]
Tel.: 660 527 787

Organizator turnieju WFB z ramienia klubu „Ósma Bila: Tomasz Gęgotek
mail: [link widoczny dla zalogowanych]
Tel.: 884 180 196

Oficjalny mail turniejowy dla gier WFB na konwencie Grojkon 2011:
mail: [link widoczny dla zalogowanych]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Od nas krsytalizuje się jeden team (mamy 4 graczy narazie) szukamy 5.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cobra651
Administrator



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Śro 23:27, 09 Mar 2011    Temat postu:

No i za dwa dni jedziemy walczyć o nasz honor:D

A propos pojawiły się mapki stołów, które są mega ciekawe i mogą komuś popsuć plan działania Razz

Oto link do nich : [link widoczny dla zalogowanych]


I trzymać za nas kciuki :p

Jedziemy w składzie: HE, WE, DF, OnG, Bret

Prawie same siły jasnej strony mocy, a orki dla równowagi Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Apok
Bandzior



Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Czw 14:42, 10 Mar 2011    Temat postu:

Przwieźcie jakieś fajne Battle Reporty, ale nie na 4 linijki:)
Powodzenia, miałem BTW być na tym Turnieju (40k ROX:) ale muszę zawitać w rodzinne strony.

Pozdrawiam,
SS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.varangianguard.fora.pl Strona Główna -> Ustawki / Turnieje relacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin