Forum www.varangianguard.fora.pl Strona Główna www.varangianguard.fora.pl
Forum Klubu Gier Bitewnych Varangian Guard przy Miejskim Ośrodku Kultury w Kędzierzynie-Koźlu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ogry i ich królestwa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.varangianguard.fora.pl Strona Główna -> WFB / Ogry i ich królestwa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cobra651
Administrator



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Sob 23:53, 19 Cze 2010    Temat postu: Ogry i ich królestwa

Hmm , jako gracz operujący ogrami powiem co na ich temat. Armia ta ma sporo ciekawych jednostek wartych zastosowania na stole, ale z reguły ich wielkość i cena w punktach powoduje że przeciwnik ma zazwyczaj przewagę (chyba że gramy na hordzie gnoblarów, no ale to inna bajka). Wszystkie ogry wywołują feara we wrogach.

W szeregach ogrzych armii możemy znaleźć następujące jednostki:

Lordowie

Tyran-typowy koks do kombatu, odpowiednio złożony może sporo namieszać.

Oprawca-lord mag, również zdolny w walce wręcz ugrać co nieco.


Herosi

Łowca -bohater dość uniwersalny, dobry w kombacie i shootingu, must have na małe punkty.

Pięściarz-typowy ogrzy hero, z którego możemy sobie złożyć BSB.

Rzeźnik -nasz mały mag.


Cory

Gnoblary wojownicy - tanie jak barszcz mięso armatnie naszej armii, taka zapchaj dziura i przeszkadzajka.

Gnoblar Traperzy - lepsza wersja powyższych z opcją zwiadowców.

Ogrze Byki- nasza pierwsza jednostka ogrów, typowy wypełniacz innego typu (żywa tarcza dla ważniejszych jednostek).

Ironguci - ogry z bronią wielką i w ciężkich zbrojach, zdecydowanie najlepszy nasz core.

Specjale :

Ledzi - ogry z działami w łapach. Mały zasięg ich broni (12 cali), oraz jej nieprzewidywalność sprawia, że jednostka ta może sporo namieszać, lub też nie zrobić nic, ba nawet może się sama wysadzić.

Yeti- Panowie od szybkiej roboty, nasza jedyna jednostka (poza bohaterami) zdolna zjeść w walce wręcz ( z racji posiadania magicznych ataków) jednostki eteryczne> niestety brak pancerza sprawia że dość szybko spadają...

Scrapa - rydwano-katapulta, jednostka dobra do ostrzału wroga bo używa do tego dużej templatki. Ma jednak swoje wady, pierwszą jest koszt (i w punktach i w złotówkach, drugą wierzchowiec rinox, który lubi nie zdawać liderki...


Rary

Olbrzym niewolnik- gorsza wersja olbrzyma, duże i powolne i nie zawsze trafia w cel...

Gorgery- nasze jedyne wykopki, zdolne pojawić się na tyłach przeciwnika i zrobić jego maszynom z włosów Wietnam. Dobre ale w większej liczbie..

Ludojady- esencja tej armii, dobrzy w kombacie i shootingu, zdolni przyjąć na klatę większość wrogów i je pogonić.

Rinoxy- przereklamowana jazda na rinoxach, dobra jako wsparcie, lecz budowanie na niej planu i struktury armii to zły pomysł...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cobra651 dnia Nie 0:13, 20 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.varangianguard.fora.pl Strona Główna -> WFB / Ogry i ich królestwa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin