Forum www.varangianguard.fora.pl Strona Główna www.varangianguard.fora.pl
Forum Klubu Gier Bitewnych Varangian Guard przy Miejskim Ośrodku Kultury w Kędzierzynie-Koźlu
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Krasnoludy Chaosu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.varangianguard.fora.pl Strona Główna -> WFB / Dwarfs i Chaos Dwarfs
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cobra651
Administrator



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Wto 20:44, 06 Kwi 2010    Temat postu: Krasnoludy Chaosu

Szanowni koledzy jako były gracz Krasi Chaosu (popularnie zwanych chadecją) postanowiłem po krótce dla Was opisać tą armię. Dziś istnieją dwa warianty tej armii: pierwszy pochodzący z Reaving Hordes, gdzie opis armii mieści się na dwóch kartkach, oraz drugi oparty o book zrobiony przez fanów dopuszczony jednak na turniejach (także w Polsce). Ponieważ grałem sporo pierwszym wypowiem się na jego temat:

Bohaterowie

Ponieważ nie będziemy mieli do czynienia z Lordami, powiem o nich krótko że są ich trzy warianty, klasyczny lord, lord mag i Bullcentaur lord. Nie są wcale tacy mocni jak na ich wartość punktową, choć trzeba przyznać dość mobilni, ponieważ magowi i wojownikowi można dać dwa latające wierzchowce.

Jeśli zaś chodzi o zwykłych boh, to mamy ich czterech, trzy odpowiedniki lordów i nowy rodzaj bohatera - hobglinów. Jeśli chodzi o magię to CHD mogą używać magii śmierci, ognia, metalu, cienia, więc mają dość dużo upierdliwych wariantów , a z magii jak mają farta to potrafią pocisnąć. Jeśli zaś chodzi o klasycznych bohaterów, to są tacy sobie, w porównaniu np. z zwykłymi krasiami. Ciekawy jest hobgoblin, gdyż możemy wsadzić go na wilka i wraz z oddziałem jeźdzców wilków, wysyłać do flankowania wroga. Bullcentaur hero jest troszkę za słaby i błyskawicznie mi schodził w starciach z np. HE.

W corach ta armia ma nastepujacych wojowników: wojowników krasnoludzkich (standart z bronią wielką lub bez), garlaczy (to taki rodzaj broni palnej o zasięgu 12 cali, tworzace swojego rodzaju pole rażenia, zaś przeciwnik znajdujacy się pod tą strefą trafiany jest na 4+, otrzymując trafienie z siła rózna, zależną od ilości szeregów od 3 do 5 ). Fajna jednostka lecz łatwa do wymanewrowania i wystrzelania. Ostatnim corem są hobgobliny, które możewmy mieć w wersji walczacej i strzelajace, oraz możemy je wsadzić na wilki, czyniąc z nich fasty.

W specjalach znajdują się jednostki klasycznych orków i goblinów z armii O&G, balisty hobgoblinów (to samo co w armii O&G, tyle mają dwóch członkó załogi), czarne orki i snaeky gitsy (bardzo upierdliwa jednostka z posionem i dwom atakami, rewelacyjna jako wsparcie). Jedyną maszyną krasi jest rakieta śmierci, broń cholernie losowa o działaniu podobnym do katapulty, która miala u mnie 50% skuteczność.

W rarach dwie jednostki, Bullcentaury bedące hybryda jazdy i piechoty strasznie słabą mimo dwóch ataków , którą uwali byle piechota. Drugą jednostą jest trzęsigrunt, maszyna dość upierdliwa, gdyż żeby wam zaszkodzić nie musi w was trafić. Wystarczy że pocisk wyląduje w pobliżu waszych jednostek, a nie będą one mogły strzelać w nastepnej turze (maszyny bedą mogly jeśli wyrzucą 4+), oraz tracą połowę ze swoich ruchów.

To tyle. Nowego wariantu nie znam za dobrze, pewne jest tylko że ma maszyn o wiele więcej i więcej rodzajów bohaterów, a także elitarną piechotę odpowiednik hammersów u krasi(która nazywa się obsadian guard).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cobra651 dnia Śro 10:11, 07 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cobra651
Administrator



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Wto 20:54, 06 Kwi 2010    Temat postu:

Dodać muszę że podobnie jak zwykłe krasie Chadecją ma dość niską inicjatywę, co bardzo boli szczególnie w starciu z He, czy De, zaś We na tą armię to prawdziwy koszmar, większość rzeczy nie dojedzie do waszych pozycji. Przypuszczam, że w jeśli będzie przeciwnik grał nowym wariantem może być ciut trudniej, lecz nie koszmarnie, bowiem możecie łatwo tą armię wymanewrować i rozdzielić, twarde jednostki przetrzymać a śmieci wybić. Uważać trzeba na maszyny, szczegolności bolce bo te są zawsze upierdliwe i są w stanie popsuć szyki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.varangianguard.fora.pl Strona Główna -> WFB / Dwarfs i Chaos Dwarfs Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin